|
Etički izazovi u savremenom (digitalnom) marketingu
Lazar Džamić
Većina marketara danas se, posebno u digitalnoj sferi, suočava se sa zanimljivom dilemom: često nije pitanje šta mogu da urade, već da li treba to da urade
|
|
Lazar Džamić
Jedan od mojih svetskih poznanika napisao je da inovaciju u firmama trenutno ne diktiraju ni CEO, ni CMO, ni CTO, već COVID-19. Živimo u svetu ubrzanih neminovnosti - trendovi o kojima danas govorimo dešavaju se već godinama, u svetu lenjom za promene. Više nema ni izbora ni izgovora za odlaganje. Kada i pijačari u Srbiji krenu u digitalnu prodaju, to govori mnogo...
|
|
Lazar Džamić
Marketing je nesumnjivo u centru digitalnog sveta, ali to odavno nije marketing opisan u knjigama... Evo deset načina na koje je digitalna tehnologija promenila marketing
|
|
Lazar Džamić
Jedan od mojih svetskih poznanika napisao je da inovaciju u firmama trenutno ne diktiraju ni CEO, ni CMO, ni CTO, već COVID-19. Živimo u svetu ubrzanih neminovnosti - trendovi o kojima danas govorimo dešavaju se već godinama, u svetu lenjom za promene. Više nema ni izbora ni izgovora za odlaganje. Kada i pijačari u Srbiji krenu u digitalnu prodaju, to govori mnogo...
|
|
Lazar Džamić
Marketing je nesumnjivo u centru digitalnog sveta, ali to odavno nije marketing opisan u knjigama... Evo deset načina na koje je digitalna tehnologija promenila marketing
|
|
|