|
Internet u poslovanju
Nikola Mitrović
Internet nije samo šareni Web; za firmu koja intenzivno posluje sa svetom to je i način da se postignu spektakularne uštede. Pogledajmo primer Nikole Mitrovića.
|
|
Pomoću štapa i kanapa
Berislav Todorović
U nedostatku profesionalne opreme, običan PC može da posluži kao jeftin ruter ili access server. Prednosti i mane tog rešenja objašnjava Berislav Todorović.
|
|
Mrežni radio
Vlada Ćalić
Lutajući Web-om, svakako ste nailazili i na zvuk, a možda i radio stanice koje emituju program preko RealAudio sistema. Krajnje je vreme da vas Vlada Ćalić upozna sa njim...
|
|
Aleksandar Petrović, Milan Maksimović
Aleksandar Petrović i Milan Maksimović uporedili su performanse različitih Java okruženja i bacili pogled na novitete iz Sun-ove i IBM-ove kuhinje.
|
|
Web sa stilom
Dejan Kuga
Kada je počela masovna seoba sadržaja na Web, Dejan Kuga pomislio je da je 600 godina tipografije bačeno u vodu. Sve dok se nisu pojavili stilovi...
|
|
Dejan Ristanović
Kao komercijalni sistem, SezamPro je najveći deo ponude usmerio prema svojim pretplatnicima. Dejan Ristanović primećuje da se pojavljuje sve više sadržaja dostupnih i onima koji samo lutaju Mrežom.
|
|
Virtuelni SF svetovi
Aleksandar Petrović
Scenografija prosečnog SF filma se ne može zamisliti bez računara, Aleksandar Petrović kaže da računari dosta duguju SF-u, pa je došlo vreme da se dug vrati...
|
|
U društvu je lepše
Vladimir Prelovac
Igrati protiv čoveka je i dalje daleko veće zadovoljstvo nego protiv kompjutera. A uz Internet na dohvatu, Vladimir Prelovac lako stiže do čitavog igračkog sveta...
|
|
Elektronski novac
Miloš Nikolić
U proteklih nekoliko hiljada godina, ljudi su novcu davali mnogo različitih oblika. Miloš Nikolić predviđa da dolazak Interneta otvara novo poglavlje vekovne Knjige o novcu.
|
|
Aleksandar Petrović, Milan Maksimović
Aleksandar Petrović i Milan Maksimović uporedili su performanse različitih Java okruženja i bacili pogled na novitete iz Sun-ove i IBM-ove kuhinje.
|
|
Dejan Ristanović
Kao komercijalni sistem, SezamPro je najveći deo ponude usmerio prema svojim pretplatnicima. Dejan Ristanović primećuje da se pojavljuje sve više sadržaja dostupnih i onima koji samo lutaju Mrežom.
|
|
|