|
Marko Herman
Reč martech je trenutno u trendu - ona označava set alata koji vaše marketing aktivnosti mogu odvesti na viši nivo. Naročito u sferi digitalnog marketinga...
|
|
Lazar Džamić
Jedan od mojih svetskih poznanika napisao je da inovaciju u firmama trenutno ne diktiraju ni CEO, ni CMO, ni CTO, već COVID-19. Živimo u svetu ubrzanih neminovnosti - trendovi o kojima danas govorimo dešavaju se već godinama, u svetu lenjom za promene. Više nema ni izbora ni izgovora za odlaganje. Kada i pijačari u Srbiji krenu u digitalnu prodaju, to govori mnogo...
|
|
CRM - glavni kuvar precizne i na pravom mestu dozirane marketing automatizacije
Jelena Davinić
Za uspostavljanje dugoročnih i plodonosnih veza sa klijentima, potrebno je njegovo veličanstvo CRM. Marketinške aktivnosti vođene podacima daju mogućnost da brzo predvidite i preskočite sve prepreke na putu, kako bi vam klijent postao lojalan s razlogom
|
|
Web sajt kao interaktivni pomoćnik: kako unaprediti odnos s klijentima?
Nevena Čolić
Većina preduzetnika nema novca za marketinške kampanje koje će privući kupce i povećati zaradu. Posebno ne sada. Dakle, krenimo sa malim sredstvima, od Web sajta - da biste povećali interaktivnost, gradili poverenje i bolje korisničko iskustvo, pomoći će vam nekoliko zgodnih aplikacija
|
|
Digital(AI)gentni marketing
Miša Lukić
Pred nama je nova velika transformacija. Kao što je digitalni marketing uneo revolucionarne promene u tradicionalni marketing, tako je veštačka inteligencija (AI) već počela da radikalno menja digitalni marketing
|
|
Hiperpersonalizacija - novi hajp ili neminovnost?
Vesna Čarknajev
Marketinško obraćanje je ubedljivije ako cilja manju grupu, a idealno je ako u poruci prepoznate pristup kao da je pisana samo za vas. Kako se približiti tom idealu objašnjava Jakov Božić, Customer Intelligence Lead Advisor kompanije SAS
|
|
Internet marketing je sexy
Miroslav Varga
Većina ljudi pod Internet marketingom misli na on-line oglašavanje. To je, ipak, samo jedna komponenta - Internet marketing ima unikatne mogućnosti koje ga čine ključnim za svakoga ko nešto prodaje
|
|
Ofanziva digitalnog marketinga
Bora Miljanović
Kako, uz content marketing, razvijati digitalne kanale i preduhitriti tržište ponudom ovih usluga? Tražnja dolazi postepeno kako se klijenti edukuju i prepoznaju potrebu za digitalizacijom. Kako rasti zajedno sa tržištem?
|
|
Marko Herman
Reč martech je trenutno u trendu - ona označava set alata koji vaše marketing aktivnosti mogu odvesti na viši nivo. Naročito u sferi digitalnog marketinga...
|
|
Lazar Džamić
Jedan od mojih svetskih poznanika napisao je da inovaciju u firmama trenutno ne diktiraju ni CEO, ni CMO, ni CTO, već COVID-19. Živimo u svetu ubrzanih neminovnosti - trendovi o kojima danas govorimo dešavaju se već godinama, u svetu lenjom za promene. Više nema ni izbora ni izgovora za odlaganje. Kada i pijačari u Srbiji krenu u digitalnu prodaju, to govori mnogo...
|
|
|