|
Dejan Ristanović
|
|
Digitalna ekonomija i industrija
Boris Stanojević
CeBIT je i ove godine okupio značajne izlagače i predavače iz ICT sfere da pokažu svoja rešenja i dostignuća, ali ovoga puta veliki akcenat bio je na traženju stručnjaka. Novih tehnologija ima, revolucionarnih noviteta baš i nema. Čini nam se da se ušlo u onu fazu razvoja kada imate sve kockice, samo treba da ih pravilno složite. Za tako nešto potrebni su pravi ljudi koji razumeju sve te tehnologije
|
|
Jovana Vukić
U eri novih medija, klasičan advertajzing dobija jedan veliki Seen od publike, a lojalni potrošači teže se stiču jer nisu više tako lakoverni. Da ne budemo u zabludi, kod nas televizija još uvek ima najjači uticaj prilikom odluke o kupovini, a digitalni marketing samo je jedno dugme na košulji advertajzing plana. Možemo i bez njega, ali nekad je dobro da ga zakopčamo...
|
|
Dejan Ristanović
|
|
Jovana Vukić
U eri novih medija, klasičan advertajzing dobija jedan veliki Seen od publike, a lojalni potrošači teže se stiču jer nisu više tako lakoverni. Da ne budemo u zabludi, kod nas televizija još uvek ima najjači uticaj prilikom odluke o kupovini, a digitalni marketing samo je jedno dugme na košulji advertajzing plana. Možemo i bez njega, ali nekad je dobro da ga zakopčamo...
|
|
|