|
Brižan ili zabrinut uz CRM
Voja Gašić
CRM rešenja napreduju s razvojem novih funkcionalnosti i uvođenjem novih tehnologija. Uočimo trendove u ovoj oblasti za 2019. godinu
|
|
Izgradnja poverenja kao ključ uspeha
Miodrag Ranisavljević
Kvalitetan CRM može da pomogne da se jaz između kupca i prodavca premosti. Poverenje u takav sistem i čitavu organizaciju je ključ pridobijanja i zadržavanja kupaca
|
|
Dynamics 365 CRM u službi klijenata i zaposlenih
Kada je reč o osiguranju, poverenje korisnika je od presudne važnosti. Wiener Städtische Osiguranje je odlučilo da poznavanje velikog broja korisnika i obilje informacija poveri svojim zaposlenima kroz Microsoft Dynamics 365
|
|
Brižna eSekretarica
Koliko često vam se dešava da dokument koji ste poslali bude negde zaturen ili zaboravljen? eSekretarica će učiniti da se takve stvari ne dešavaju
|
|
Voja Gašić
Storage i Disaster Recovery su neraskidivo povezane teme - gubitak podataka je katastrofa, ali i posle katastrofe treba nekako krenuti dalje... Upoznajmo nekoliko osnovnih pravila koja će nam pomoći da sačuvamo i, ako baš bude neophodno, povratimo dragocene podatke
|
|
Online backup za miran san
Acronis Backup Cloud je vodeće hibridno cloud backup-as-a-service rešenje. Upoznajmo njegove adute...
|
|
HPE Primera: Važno je biti prvi
Nova generacija HPE storage sistema odlazi korak dalje u realizaciji ideje agilnog i istovremeno 100 odsto raspoloživog data centra, sposobnog da probleme predvidi i pre nego nego što prouzrokuju bilo kakvu štetu
|
|
Šest koraka do disaster recovery plana
Šta je disaster recovery plan i zbog čega vam je potreban? Kako ga formulisati?
|
|
Igra osam diskova
Dejan Ristanović
Prostora na diskovima nikad dovoljno, pa se može desiti da, uz sve instalirane terabajte, prostor na NAS-u postane ograničenje. Ukoliko ste se opredelili za QNAP TS-832X-8G problema neće biti - samo ćete dodati još jedan disk. Ovaj uređaj ih prima čak 8!
|
|
UPS kao izvor prihoda
Igor Grdić
Operatori data centara mogu da ostvare znatan prihod od snabdevača električnom energijom integrišući UPS i baterije nove generacije u širu energetsku mrežu
|
|
Može li data centar biti efikasniji?
Data centri su veliki potrošači električne energije, pa operativni troškovi u velikoj meri zavise od njihove efikasnosti. Kompanijama poput Facebook bilo je u interesu da se suoče sa ovim izazovom, a rezultat je OCP platforma. Upoznajmo OCP rack-ove
|
|
Štampa koja smanjuje troškove
Marko Nešović
Kako transformisati štampu u svetlu digitalne transformacije? Odgovor se zove OPS, Optimized Print Service
|
|
Nadzor uz AI funkcije
Dejan Ristanović
Napredak komunikacija i veštačke inteligencije suštinski je promenio mnogo toga na tržištu sistema za video-nadzor. Sada se oprema savršeno prilagođava prostoru a prosto snimanje je dopunjeno moćnim funkcijama za prepoznavanje lica i brojanje prolaznika. Alarm automatika nam je na test poslala fleksibilan DVC sistem video-nadzora
|
|
Veštačkom inteligencijom do prirodne inovacije
Filip Majkić
Osnovni problem menadžmenta mnogih kompanija zapravo su - podaci. Na osnovu njih donose se odluke, ali ispostavlja se da većina menadžera širom sveta ne veruje u podatke koji su im na raspolaganju. Tek nakon toga se stiže do problema analitike...
|
|
Koje poslove kreira AI
Saša Crnojević
Često čujemo apokaliptična predviđanja da će zbog AI mnoga zanimanja otići u zaborav. Roboti će osvojiti svet i u tom procesu će preuzeti i većinu poslova koje sada obavljaju ljudi. Šta će onda raditi naši unuci?
|
|
Sonoff, elementarni IoT
Voja Gašić
Dobra ulaznica u IoT svet je nešto jednostavno, recimo prekidači koje kontrolišemo preko Interneta. Isprobali smo Sonoff BASIC
|
|
Veštačka inteligencija i potrošačka elektronika
Nadežda Veljković
Razvoj veštačke inteligencije nema za cilj primenu koja bi bila dostupna samo visokostručnom osoblju. AI je prisutan u brojnim smartfonima, a uskoro će naći široku primenu i u svakodnevnom životu. Da vidimo šta obećava LG
|
|
Voja Gašić
Storage i Disaster Recovery su neraskidivo povezane teme - gubitak podataka je katastrofa, ali i posle katastrofe treba nekako krenuti dalje... Upoznajmo nekoliko osnovnih pravila koja će nam pomoći da sačuvamo i, ako baš bude neophodno, povratimo dragocene podatke
|
|
|