U eri kada su masovni napadi malicioznim softverom sve ređi, administratori sistema svoje aktivnosti usmeravaju u otkrivanje pojedinačnih, ciljanih pretnji. Pronaći iglu u plastu sena uvek je težak zadatak, ali ako svoju mrežu ESET bezbednosnih rešenja povežete pravim alatom, šanse da sofisticiran napad ostane neotkriven svode se na slučajnost
Moderni korisnik je svoje poslovanje (pa i zabavu) dobrim delom „izmestio“ sa PC računara. Naši dokumenti, e-mail prepiska, slike i razni drugi podaci nalaze se „rasuti“ između kompanijskih laptopa, mobilnih uređaja i „bezbroj“ cloud Web servisa. Granica koja je do pre neku godinu striktno razdvajala poslovno od privatnog je nestala – uobičajena je stvar da dokument poslat na poslovnu e-mail adresu snimite na svoj privatni on-line disk, a zatim ga nakon izmena „greškom“ (ili ne?) pošaljete na druge adrese sa svog privatnog e-mail naloga; najzad, pogledajte šta je radila Hilari Klinton. Iako su (barem u teoriji) svi sistemi osigurani nekim mehanizmima, praćenje aktivnosti, a pre svega anomalija u ponašanju više desetina i stotina korisnika može predstavljati veliki izazov.
Novi ESET Remote Administrator je alat za centralizovanje praćenje i upravljanje svim ESET bezbednosnim paketima koji su instalirani u vašoj mreži, bez obzira na to da li se radi o radnim stanicama, serverima ili mobilnim uređajima. Po izboru, Remote Administrator možete da instalirate na Windows ili Linux server, ali i da ga koristite u formi virtuelne mašine, ukoliko je „virus virtualizacije“ zarazio i vaše IT odeljenje. Svi podaci koje Remote Administrator prikuplja smeštaju se u bazu podataka kojoj možete pristupiti i nezavisno od alata, na jednostavan način integrišući informacije od interesa u sveobuhvatniji sistem za upravljanje sistemskim dnevnicima (logovima).
Sistemom se upravlja korišćenjem aplikacije (agenta) ili posredstvom Web konzole, dakle pristup je moguć sa bilo kog računara ili mobilnog uređaja posredstvom instaliranog browser-a, ukoliko niste u prilici da koriste svoj laptop. Dodatnu fleksibilnost i upravljanje udaljenim izolovanim mrežama (npr. grupi zaposlenih u ekspozituri firme) pruža korišćenje Proxy komponente, koja zamenjuje pojedinačne veze svakog klijenta ka Remote Administrator serveru, obezbeđujući efikasnije upravljanje u slučaju sporih linkova ili povećane mobilnosti tima.
Mogućnosti Remote Administrator-a su izuzetne, a obilje opcija predstavlja trend po kome je ESET prepoznatljiv. Bezbednost je na prvom mestu (što se i očekuje) – sva komunikacija je enkriptovana, a po potrebi se može uključiti i dvofaktorska verifikacija (2FA) prilikom logovanja kroz Web konzolu. Svi klijenti se mogu grupisati prema nizu kriterijuma (tip uređaja, operativni sistem, lokacija itd.) čak i dinamički – čim su kriterijumi za pripadnost grupi zadovoljeni (npr. lokacija), na uređaj se automatski primenjuje zadata polisa.
Bilo kakva anomalija u bilo kojoj tački mreže biće identifikovana i po potrebi prompto dojavljena; efikasan sistem notifikacije ključ je za pravovremenu reakciju, a jedino ograničenje je ljudski faktor i mogućnost zaposlenih da reaguju u 24-časovnom režimu. Ipak, pravu meru između „zaista kritičnih“ i „ne baš kritičnih“ događaja odrediće iskustvo u svakoj mreži posebno. Vremenom, uzroci alarma biće otklonjeni pa će i reakcije na neželjene događaje biti automatizovane, oslobađajući vreme za druge aktivnosti.
U svetu u kome je vreme novac, uz pomoć novog ESET Remote Administrator-a, oslobođeni sati utrošeni na rešavanje (ponavljajućih) problema mogu biti iskorišćeni na kreativniji način, bez bojazni da će bezbednost okruženja biti narušena.