GradientTop
PC
Vodeći IT časopis u Srbiji
PC #256 > Aktuelno
ARHIVA BROJEVA | O ČASOPISU | POSTANI SARADNIK | PRETRAGA
preview
BIZIT marketing seminar
Marijana Pečić
Da je sve(t) zaista marketing uverili smo se na BIZIT seminaru koji je 6. juna održan u beogradskom Klubu poslanika. Predavanja stručnjaka koje je PC Press pozvao za govornicu navela su učesnike seminara na razmišljanje, ali i postavila temelje za njihove buduće marketinške strategije...
- PC #256 u prodaji po ceni od 219 din
broj

BIZIT marketing seminar

image
Pri­pre­me pred početak

BIZIT seminar otvorila je Vesna Čarknajev, direktor PC Press-a, a onda je govornicu prepustila marketing strategu Lazaru Džamić, koji se na samom početku prezentacije „Šta posle oglašavanja?“ upitao zašto tradicionalni oglasni model više ne funkcioniše, šta je alternativa i kako kontekst postaje važniji od segmenta. Konkretnim pitanjem kako doći na prvu stranu Google-a bavio se Dragan Grubački, Technical SEO firme Brisbane Digital. Kako nam AdWords može pomoći da pronađemo nišu koja nema veliku konkurenciju, objasnio je Nenad Pantelić, Head of Growth, Sentinel Software.

Forma i sadržaj

Da li smo društveni, bilo je pitanje koje nam je postavio Miloje Sekulić, osnivač Agencije Homepage – njegov cilj je bio da objasni zašto to nismo i da li bi trebalo da budemo. Predavač koji je tokom svog izlaganja izazvao najviše reakcija kako kod posetilaca, tako i kod ostalih predavača i organizatora, bio je Voja Žanetić, scenarista. On se osvrnuo na proizvodnju medijskih sadržaja (content) koji pomažu kupcu, korisniku ili konzumentu određenog proizvoda, usluge ili ideje da se karakterno samoidentifikuje u kosmosu konzumerističkih i ostalih društvenih vrednosti, što predstavlja nov sloj tržišne komunikacije. To se odnosi kako na digitalni, tako i na analogni svet.

image
Pu­bli­ka pra­ti i­zla­ganja

Gospođa Maja Perović Lazarević, osnivač Marketing Republic CEO & Digital Quince, govorila je o specifičnosti B2B digitalnog marketinga, najboljim marketinškim alatima u B2B komunikaciji i načinu njihovog korištenja da bi se povećala prodaja.

S pravnog aspekta, u svetlu EU regulative koja je nedavno stupila na snagu, govorila je Nevena Ružić, pomoćnik poverenika za zaštitu podataka o ličnosti, te je odgovorila na pitanje šta je neophodno preduzeti ukoliko poslujete iz Srbije sa građanima EU. Nakon toga, usledila je pauza i radionica za studente pod nazivom „Marketing u državnim i privatnim preduzećima i startapovima“ (teorija je jedno, praksa možda sasvim nešto drugo). Predavač, magistar Jelica Lepori, konsultant, nekadašnji direktor marketinga Carnex-a i vlasnik firme In Form Media, prenela im je svoja iskustva, saznala kakvi su njihovi stavovi, i podelila zadatke na koje su studenti uspešno odgovorili.

image
Stu­den­ti od­go­va­ra­ju na iza­zov ra­di­onice

Koliko vrede informacije

Kroz marketing vilajet proveo nas je Branko Đaković, ekspert za unapređenje prodaje i osnivač kompanije Tomato Tomato. Usledila je panel-diskusija čiji je moderator bila Tatjana Ostojić.

Ona je, zajedno s Lazarom Džamićem, Draganom Grubačkim, Nenadom Pantelićem, Milojem Sekulićem, Vojom Žanetićem, Majom Perović i Nevenom Ružić potražila odgovor na pitanje kako trgujemo proizvodom dvadeset prvog veka – informacijama. I publika je imala šta da kaže na tu temu, pošto je zanimljiva diskusija potrajala...

image
image
Ni po­gled s bi­ne ne i­zgle­da loše
Panel diskusija – kako trgujemo informacijama
SLEDEĆI TEKST U PC #256
preview
Igrajte na Motorolu
Nebojša Todorović




BC Group IT dani

Antec NeoECO

Schneider Electric

CP Security


YuNET

Excel kuhinjica

MailPlus

.

PC
Twitter Facebook Feed Newsletter