| (kliknite za veću sliku) |
Kompanija Autodesk se iz godine u godinu trudi da svojim korisnicima obezbedi najsavremenije i najprodukivnije alate za rad. Nove, unapređene verzije softvera obezbediće kompanijama veću produktivnost, efikasnost a samim tim i veću konkurentnost na tržištu. Putem godišnje pretplate Autodesk svojim korisnicima obezbeđuje čitav niz dodatnih mogućnosti.
Nova verzija, veća funkcionalnost
Tendencija kompanije Autodesk je da svoja rešenja iz godine u godinu razvija kroz poboljšanja funkcionalnosti i stabilnosti, pa samim tim ulaže veliki napor da izađe u susret izazovima koje postavlja savremeno projektovanje u svim tehničkim oblastima. Zbog toga je za korisnike od izuzetnog značaja da imaju pristup najnovijim rešenjima čijim će korišćenjem biti efikasniji u svom radu. Jedan od niza pogodnosti za korisnike Autodesk godišnje pretplate jeste najpovoljniji (besplatan) prelazak sa postojeće na najnovije verzije programa, u toku njenog trajanja. Korisnici na taj način dobijaju pristup savremenim Autodesk tehnologijama. Ukoliko pak korisnici hardverski ne mogu da isprate potrebe novih verzija, ili ukoliko je kompanijama potrebno izvesno vreme za prelazak na najnoviju tehnologiju, Autodesk nudi mogućnost legalnog korisćenja jedne od prethodne tri verzije softvera, za koje po licenci važi pretplata.
| Korisnici godišnje pretplate dobijaju pristup Autodesk 360 Cloud servisima. Korisnik u bilo kom tenutku, sa bilo kog mesta ili uređaja može pregledati projekte koje je smestio „u oblak“ (kliknite za veću sliku) |
S obzirom na različitosti u potrebama za tehničkom podrškom kod velikog broja Autodesk korisnika, od osnovne podrške u vidu uputstva za instalaciju, pa do rešavanja složenih problema tokom projektovanja, kompanija je obezbedila mogućnost izbora jedne od tri vrste podrške. U zavisnosti od cene pretplate postoje: Basic Support, Advanced Support i Enterprise Priority Support. Kod Basic Support podrške korisnici dobijaju pristup Autodesk online servisima: stručno specijalizovanim forumima, jedan na jedan komunikaciji sa Autodeskom, mnogobrojnim uputstvima za korišćenje željenog softvera, urađenim primerima za projektovanje, video prezentacijama i treninzima. Advanced Support je viši nivo podrške jer pored navedenog u Basic Support obezbeđuje i direktnu telefonsku podršku stručnih i specijalizovanih ljudi iz Autodeska tokom svih radnih dana u nedelji, kao i popularni remote desktop assistence.
Najviši oblik tehničke podrške je Enterprise Priority Support, a koji se može dobiti kao godišnja pretplata pod određenim uslovima. Namenjen je korisnicima koji žele direktan, svakodnevni kontakt sa timom stručnjaka kompanije Autodesk sa ciljem rešavanja najzahtevnijih problema pri upotrebi licenciranog Autodesk softvera.
Korisnici koji, osim na radnom mestu (u kompanijama) imaju potrebu za korišćenjem softverskih licenci i van radnog prostora, dobijaju mogućnost da licence koriste i kod kuće. Pošto kompanije imaju česte potrebe i za rad van teritorije u kojoj su softverske licence nabavljene, Autodesk putem korišćenja godišnje pretplate odobrava da se licence koriste i na drugim teritorijama, u periodu do 90 dana.
Autodesk 360 Cloud servis
| (kliknite za veću sliku) |
Korisnici godišnje pretplate dobijaju izuzetnu povoljnost u vidu pristupa Autodesk 360 Cloud servisima. Autodesk 360 Cloud pruža mogućnost da korisnik u bilo kom trenutku, sa bilo kog mesta ili uređaja može smestiti projektne podatke i fajlove na Autodesk servere, tj. da ih podigne „u oblak“. Ideja Cloud koncepta je da korisnik može pristupiti željenim podacima sa bilo koje lokacija i sa različitih uređaja (mobilni telefon, kućni računar, prenosni računar, tablet...), kao i da se podaci mogu skladištiti na eksternim serverima.
Kompletna Autodesk Web tehnologija je izgrađena na bezbednoj i pouzdanoj infrastrukturi, pa je i sigurnost podataka korisnika dovedena na najviši nivo. Korisnici mogu razmenjivati fajlove i projekte putem Web‑a, otvarati ih i menjati a da pri tome na uređaju sa kojih pristupaju i nemaju instalirane alate za projektovanje ili hardver impresivnih karakteristika. Sa pretplatom se dobija 25 GB prostora u „oblaku“ po licenci.
| (kliknite za veću sliku) |
Osim razmene, otvaranja, pregledanja, prepravljanja, obeležavanja crteža ili projekata, Autodesk nudi i usluge vizuelizacije i provere strukture za građevinske objekte i mašinske konstrukcije. Koristeći Cloud tehnologiju izbegavate nabavku skupog hardvera, a i dalje vam je dostupan Autodesk 360 Rendering, koji obezbeđuje najkvalitetniji rendering i fotorealističnu vizuelizaciju. Tu je i Autodesk 360 Energy Analysis, detaljno ispitivanje uticaja okruženja na objekat (sunce, vetar, buka). Autodesk 360 Structural Analysis obezbeđuje rešavanje problema statičkih analiza i simulacija konstruktivnog sklopa objekta u realnim uslovima, a Autodesk 360 Infrastructure Modeler je alat za izradu i grafički prikaz urbanističkih master planova. Autodesk Green Building Studio obezbeđuje kompletnu analizu uticaja objekta na okruženje, kao i ponašanje objekta u različitim uslovima na zadatoj lokaciji, a postoji i optimizacija i simulacija mašinskih konstrukcija, uz opciju Autodesk 360 Optimization za Autodesk Inventor.
Kao zaključak, reći ćemo da Autodesk nudi najpovoljniju opciju za dolazak do novih verzija i do tehnologija koje kompanija nudi kroz atraktivne servise. Sve druge opcije prelaska na nove verzije, i to bez dodatnih servisa i podrške, često koštaju tri puta više od godišnje pretplate. Ukoliko vas interesuju detalji i konkretna ponuda, obratite se nekom od Autodesk‑ovih autorizovanih partnera, čiji ćete spisak naći na www.osa.rs.
Korisne adrese:
OSA Računarski Inženjering
http://www.osa.rs
|